کارتن خوابهای سطح شهر کرمانشاه جمع آوری می شوند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش ایرنا، آیت اله آزرمی روز یکشنبه در سومین جلسه ستاد ساماندهی متکدیان افزود: با توجه به شروع فصل سرما، شهرداری کرمانشاه با همکاری دستگاه های ذیربط باید در جمع آوری کارتن خواب ها نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیرد.

وی اظهار کرد: هرگونه کوتاهی در این خصوص را پذیرا نیستیم و دستگاه های ذیربط در این راستا وظیفه مهمی بر عهده دارند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: متاسفانه در سال های گذشته مرگ افراد کارتن خواب در کرمانشاه وجود داشته و با توجه به اینکه این افراد از حقوق انسانی برخوردارند همه دستگاه های ذیربط در قبال جمع آوری و ساماندهی آنها مسوول هستند.

مجتبی قبادی، با بیان اینکه با توجه به فصل سرما خطرات جانی این گونه افراد را تهدید می کند، اظهار داشت: افراد کارتن خواب معمولاً در زیر پل ها، درختان و بوستان ها سکنی دارند لذا از دستگاه های ذیربط بویژه شهرداری می خواهیم که جمع آوری این افراد را با جدیت در دستور کار داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به درج خبری توسط یکی از خبرگزاری های استان طی چند مدت گذشته مبتی بر وجود متکدی عربستانی در استان نیز گفت: ما به هیچ عنوان متکدی عربستانی در استان نداریم اما متکدی پاکستانی و افغانستانی در استان وجود دارد و به صورت حرفه ای مبادرت به تکدی گری می کنند.

وی خواستار فرهنگ سازی و آگاهی بخشی بیشتر به جامعه به منظور قطع کمک های مردمی به متکدیان در سطح شهر به ویژه متکدیان حرفه ای شد.

قبادی تصریح کرد: بحث جمع آوری متکدیان و کارتن خواب را در سطح شهر کرمانشاه با جدیت پیگیری می کنیم و در این زمینه دارای طرح و برنامه هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com